onsdag den 13. november 2013

Næsten alene ...

I dag fandt min mor ud af, at hun ville ud og købe nogen gaver til min far. Han har snart fødselsdag og så skal han jo have gaver. Jeg plejer også altid at give ham en gave, fordi jeg hvisker i min mors øre hvad hun skal købe fra mig. Jeg er altid super god til at købe gaver.                                            


 .
                                                       Min fars fødselsdags gave fra mig



                                                            Gaven fra min mor og mig.

Jeg kan ikke lave så meget når min mor ikke er hjemme, bortset fra lige at blive klappet af min far. Derfor kan jeg godt at tage en lille lur.                                                                                                

                                                         Først bliver jeg kysset af min far. 


                                                               Så tager jeg mig en lur.

                                               
                                           Og jeg sover.....Zzzzzzzzzzzzz
                                               

                                                                 og sover..... Zzzzzzzzzzzzz

                                             
                                                                 og sover .....Zzzzzzzzzzz

                           
                                      inden jeg lige slutter dagen med en lille lur Zzzzzzzzzz

Nu er min mor så kommet hjem, så nu vil jeg i seng og sove.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jep, smid lige en kommentar, så bliver jeg glad.
Hi. I will be thrilled if you throw me a comment.