torsdag den 28. november 2013

Laika henter avis ....

I dag skulle min far igen til genoptræning, så jeg skulle være alene hjemme. Jeg kan faktisk godt lide at være alene hjemme for så kan jeg slænge mig på sofaen inde i stuen. Min mor siger godt nok at det er det eneste sted jeg ikke må være i møblerne, men når de ikke er hjemme gør jeg som det passer mig. Jeg tænker, at hvad hun ikke ved kan hun ikke have ondt af.

Nu er det bare sådan at min mor faktisk kan se når jeg har ligget på sofaen, for så er der afslørende hundehår. Derfor var det at hun satte en krog på døren ind til stuen, for jeg kan nemlig nemt åbne døre der er lukkede.

Bare lige i dag glemte hun både at lukke døren ind til stuen og sætte krogen på. Det opdagede hun da min far og hende kom hjem igen.

Hun var lige inde i stuen og se om der var hundehår i sofaen. Det var der ikke. Så tænkte hun at der var to muligheder: Enten har jeg ikke ligget i sofaen (ret usandsynligt) eller også har al den børstning af min pels i går, gjort at jeg ikke har haft flere løse hår.

Det er her jeg ligger hvis jeg er alene hjemme. Ingen hundehår, men måske fodaftryk?
Ha, så blev hun ikke sur denne gang.

Senere skulle jeg så hente avisen til min mor og far. Det er den der altid bliver smidt nede ad vejen, hvor møg køterne bor.

Her ligger avisen. Den er lidt svær at få op, for den er helt flad.
Jep, så fik jeg den.
Tju hej hvor det går, hjem til far med avisen.
                         Laika henter avisen. Tryk på billedet for at komme til videoen.

Nå jeg kan da lige snuse til min mor indhenter mig!!!

Ups, nu kommer hun. Jeg må hellere tage avisen igen.

Næsten hjemme ved døren. Far luk nu op!!!
Gi'r du så en bobser??? Savle savle, jeg har da været dygtig siger min mor.

Phew, det var hårdt arbejde, godt det er overstået for i dag.....

7 kommentarer:

  1. Thanks for linking up to the Thanksgiving edition of This 'N That Thursday blog hop.

    I am very impressed with how you were able to bring the paper in. Smart dog!

    SvarSlet
    Svar
    1. Your welcome. And my mother says, that I am a very smart dog :-) no one taught me. I have figured it out myself.

      Slet
  2. Hope the rehabilitation is going ok! Happy Thanksgiving!

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you, from my dad. He is doing very well, and I think that he soon can walk me again ( I hope ).
      Happy Thanksgiving to you too.

      Slet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  4. Thanks for joining TNT! I am late stopping by because we were out of town for the holiday. Good job bringing in that paper. We had a golden that used to do that for us. You are right, the hardest part was because it was flat...lol. Glad to hear your Dad's rehab is going well.

    SvarSlet
  5. I love to carry the paper fore my mother.

    SvarSlet

Jep, smid lige en kommentar, så bliver jeg glad.
Hi. I will be thrilled if you throw me a comment.