tirsdag den 12. november 2013

En superfar ...

Det er min menneskefar. For 14 dage siden fik han et helt nyt knæ. I kan nok huske at jeg skrev om det tidligere, fordi jeg troede at jeg måtte få knæskallen, der blev opereret ud.

Nå, men i morges havde han så lavet morgenmad til min mor og mig ligesom han gjorde før han blev opereret. Siden hans operation har det ellers været min mor, der har måtte lave alt morgenmaden for min far kunne kun gå med krykker. Men i morges vækkede han os og sagde at nu var der morgenmad. Min mor blev helt rundt på gulvet, for hun troede jo, at det var hende der skulle lave morgenmad. Jeg tænkte bare mums, for så skulle jeg ikke vente til langt op ad formiddagen med morgenmaden, som jeg altid skulle når det er min mor der laver morgenmad.
                    
                          Her står min fars krykker. Han gik rundt helt uden at støtte sig til dem.


 .

 Jeg sidder og prøver at overføre mine tanker til min far. Ostost ... jeg må virkelig koncentrere mig
                       
                          
                                               Jeg prøver at være lidt mere intens ......

                         
                               Jaaah, hurra, det virkede. Jeg kan virkelig noget med telepati.

                               
                                       Se nu er han ikke til at stoppe igen. Herligt. Bøvs.

Man kan bedre se klippet her på youtube. Det er også noget længereMorgenmad og ost


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jep, smid lige en kommentar, så bliver jeg glad.
Hi. I will be thrilled if you throw me a comment.